Od pondělí 24. 10. 2022 dojde v rámci celé ČR k dočasné úpravě úředních hodin, během kterých poskytují zaměstnanci Úřadu práce ČR služby klientům v rámci osobního jednání. Opatření je výsledkem vzájemné dohody Ministerstva práce a sociálních věcí a Úřadu práce ČR. Do konce letošního roku budou kontaktní pracoviště pro veřejnost otevřena v pondělí a ve středu od 8.00 do 17.00 hodin, v úterky od 8.00 do 11.00 hodin. Ve čtvrtek lidé osobně vyřídí jen záležitosti týkající se oblasti zaměstnanosti a mimořádné okamžité pomoci (MOP). Pátky pak budou, jako dosud, určené pro předem objednané klienty, prvotní evidenci uchazečů o zaměstnání, a žadatele o MOP.
Více, včetně podrobného přehledu úředních hodin, najdete v přiložené tiskové zprávě.
Prosíme o informování občanů.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem
Iveta Součková
sekretariát, podatelna
Tel.: +420 950 168 401
E: Iveta.Souckova@uradprace.cz
Úřad práce ČR – Krajská pobočka v Hradci Králové
Kontaktní pracoviště Trutnov
Horská 5
541 01 Trutnov
Datová schránka: vy2zpxb