mapa stránek napište nám
Drobečková navigace

Úvodní stránka > Občan > Aktuality > Úřad práce - úprava úředních hodin

Úřad práce - úprava úředních hodin



Datum konání:
24.10.2022

Od pondělí 24. 10. 2022 dojde v rámci celé ČR k dočasné úpravě úředních hodin, během kterých poskytují zaměstnanci Úřadu práce ČR služby klientům v rámci osobního jednání. Opatření je výsledkem vzájemné dohody Ministerstva práce a sociálních věcí a Úřadu práce ČR. Do konce letošního roku budou kontaktní pracoviště pro veřejnost otevřena v pondělí a ve středu od 8.00 do 17.00 hodin, v úterky od 8.00 do 11.00 hodin. Ve čtvrtek lidé osobně vyřídí jen záležitosti týkající se oblasti zaměstnanosti a mimořádné okamžité pomoci (MOP). Pátky pak budou, jako dosud, určené pro předem objednané klienty, prvotní evidenci uchazečů o zaměstnání, a žadatele o MOP.  

 

Více, včetně podrobného přehledu úředních hodin, najdete v přiložené tiskové zprávě.

Prosíme o informování občanů.

Děkujeme za spolupráci.

 

S pozdravem

 

Iveta Součková

sekretariát, podatelna

Tel.: +420 950 168 401

E: Iveta.Souckova@uradprace.cz

 

Úřad práce ČR – Krajská pobočka v Hradci Králové

Kontaktní pracoviště Trutnov

Horská 5

541 01 Trutnov

 

Datová schránka: vy2zpxb

www.uradprace.cz

 

TZ_uprava_urednich_hodin_rijen2022.docx